niedziela, 10 czerwca 2012

Imagin z Zaynem

Z: Kochanie oglądamy mecz?
T: A kto gra?
Z: Anglia z Polską.
T: No w końcu mają szanse wygrać.
Z: Ale Anglia wygrał 4 dni temu.
T: Kotku mnie Anglia nie obchodzi ja jestem za Polakami. Widziałeś jakie ciacho z tego Lewandowskiego? O kurde to jest Błaszczykowski? Taki przystojniak?!
Z: ....
T: ...
Z: Wcale nie są przystojni.
T: Jesteś zazdrosny?
Z: Nie, nie jestem!
T: To dobrze, że Ci nie przeszkadz a, to że ślinię się na widok piłkarzy. Ale oni muszą mieć klaty...
Z: Nudny ten mecz, może włączymy jakiś film?
T: Oj Zayn, żartowałam przecież, ty jesteś dla mnie najważniejszy i najprzystojniejszy na świecie- przybłiżyłaś się do chłopaka i czule go pocałowałaś.
 ____________________________________________________________________________

Co sądzicie o imaginach opartych tylko na dialogach ? Wolicie tego typu imaginy, czy raczej takie opisywane?
:):):):):):):):) 

5 komentarzy:

  1. I takie i takie są fajne :) dawaj kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te są super , choć tamte Bardziej pobudzają wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię i takie i takie....ale fajne je masz :D zapraszam też do odwiedzenia mojego : http://sheisminejimmy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń