niedziela, 26 sierpnia 2012

Kilka pytań i informacji :)

Hej kochani, dziękuję bardzo, że czytacie moje wypociny :)
Mam dla was kilka informacji i pytań ;p Pewnie nie wszystkie ciekawe ;p No, ale trzeba czasem was zanudzić w wakacje :)
1. Od dzisiaj nowe rozdziały będę dodawać dopiero, jak poprzedni będzie miał 5 komentarzy, bo chcę widzieć, że jeszcze ktoś to czyta ;p
2. Chcecie taką jakby scenkę między Lou i Merry +18 ?
3. Pewnie, wiecie, że to opowiadanie kiedyś się skończy :( Ale nie martwcie się, mam dla was jeszcze dwa inne, tylko pytanie, czy późnej dodawać kolejne opowiadania na tym samym blogu, czy zrobić nowy??
4. Zrezygnowałam z dodawania imaginów na tej stronie :(
5. Macie do mnie jakieś pytania, jeśli tak to pytajcie się w komentarzach, albo na asku http://ask.fm/GobyPlane
No to na tyle, w sumie nic ciekawego :)

1 komentarz:

  1. 1niech ci będzie :-) 2 takk 3 mam nadzieję że nie aż tak szybko

    OdpowiedzUsuń