wtorek, 6 listopada 2012

Następne opowiadanie ...

Mam zamiar pisać kolejne opowiadanie, jak tylko to skończę, tylko jest problem bo zaczęłam dwa i teraz nie wiem, które wybrać, więc liczę na waszą pomoc obie propozycje znajdziecie na mojej stronie na fb tu link http://www.facebook.com/UzaleznieniOdOpowiadanie.
Prosiłabym, żebyście zostawili jakiś komentarz pod tym, które bardziej wam się podoba. A i nie zwracajacie uwagi na te komentarze pod  tą drugą, ponieważ to taka nasza mała dyskusja była z koleżankami, które pozdrawiam w tym poście. Tak chodzi mi o was Aniu i Marto <3
Mam nadzieję, że któreś przypadnie wam do gustu i w przyszłości, gdy skończę to, będziecie je czytac :)

XXX

2 komentarze:

  1. teeż pozdrawiam i wybieram część 2 :) nie mogę się doczekać kolejnego rodziału :) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa. :D mam pozdrowienia xx pozostaję przy 2 i koniec kropka :) Ania ;3

    OdpowiedzUsuń