poniedziałek, 10 września 2012

Tego jeszcze nie było !


Hej słonka :) Mam dla was kilka zdjęć, na których przedstawię wam jak wygląda opowiadanie o Merry i chłopakach w wersji zeszytowej. Pewnie dla was będzie to nudne, ale chciałam coś dodać, zeby nie było nudno przez ten tydzień, bo kolejny rozdział dopiero w sobotę, albo w piątek (moje urodziny, więc może zrobię wam niespodziankę)


Okładka zeszytu :)

Zawartość i jedyne zdjęcie w zeszycie. Muszę powiedzieć, że ta fotka DUŻO przeszła, ze strony moich znajomych. Np. Lou miał wąsy, kolczyki w uszach i błyskawicę niczym Harry Potter.
Tył zeszytu w gdzie jest wszystko :)
No to by było na tyle zdjęć, więcej mi się nie chce wgrywać.
Jeśli chodzi o kolejne rozdziały to zdradzę wam kilka sekretów, co będzie już niedługo.
- Paryż

- Fanki
- Rozstanie
- Przeprowadzka.
Tak to wygląda użyłam samych, rzeczowników, żeby za dużo nie zdradzić :)

1 komentarz:

  1. WHAT ;O? ROZSTANIE? no mam tylko nadzieję, że nie Marry i Lou! noo błaaaaagam cię!
    uhuhu, Czekam bejb.. cierpliwie czekam :D
    :*

    OdpowiedzUsuń