środa, 10 października 2012

:(

Hej, muszę was zmartwic, bo do niedzieli nic nie dodam, jestem zawalona sprawdzianami i innymi duperelami. Ale jeśli ktoś ma do mnie pytanie to może je śmiało zadac na asku- http://ask.fm/GobyPlane albo na tt @NataliaDziosa Sobie pomyślicie że na wstawienie rozdziału nie mam czasu, ale na odpowiadanie tak hehe otóż tt i aska mam na telefonie, więc np. w czasie obiadu mogę poodpowiadac na pytania.

Wgl Jedna z was pod postem napisała, że wychowałam sobie tutaj rozpieszczone bachorki, co w pewnym stopniu jest prawdą, bo już dawno by mnie tu nie było, a blog byłby usunięty, ale wy jesteście najwspanialsi. Jak przeglądam inne blogi to ludzie komentują tam posty jednym przeważnie krótkim zdaniem. A wy rozpisujecie sie na kilka zdań, które jak się czyta, uśmiech sam ciśnie mi się na twarz :)

Hehe Żebyście pamiętali, aby wejśc w niedzielę powiem ze kolejny rozdział to będzie jak do tej pory mój ulubiony. Pijani chłopcy jak już wspominałam są cudni. Ale jeśli chcecie przeczytac co przyjdzie do głowy Harremu, Niallowi , Zaynowi i Liamowi to wpadajcie w niedziele koło 15 :)

Przepraszam, że nie będzie rozdziału w tygodniu :)

4 komentarze:

  1. buuuuu :'(
    to ja Ci życzę powodzenia na sprawdzianach, same 5 masz dostać (ewentualnie 6) ;)

    pijani chłopcy? brzmi... niegrzecznie ;D ciekawe co zrobią xD już nie mogę się doczekać do niedzieli ;)

    pozdrawiam, rozpieszczony bachorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś wytrzymam do tej niedzieli;
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. UUU ! PIJANI CHŁOPCY ! *___* chcęniedzielechcęniedzielechcęniedziele ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pijani chłopcy powiadasz? uuuu szykuje sie cos baaaaardzo ciekawego! :D czakam na nd!!

    OdpowiedzUsuń