środa, 17 października 2012

Rozdział 38

Hej, jestem Natalia, autorka tego bloga, którego zawieszam do  31 października, bez odwołania.
Liczba komentarzy spadła niesamowicie. Może i czytacie to, ale ja nie wiem, bo nie dajecie żadnych znaków że to robicie. Tak trudno? Nie dośc, że każdy może komentowac nie tylko ci co mają konta na google itp.,to jeszcze zniosłam hasłozabezpieczające. Dobra jestem wkurzona  i nie chce mi się nic więcej pisac tutaj. Do zobaczenia 31 października. Może mnie jakoś czymś zaskoczycie, w co wątpię. Mam to wszystko gdzieś żegnam :)

12 komentarzy:

  1. ale jesteś . ;c Foch forever . pff .

    OdpowiedzUsuń
  2. nie proszę! nie! Ja nie przeżyje do 31 pażdziernika ;(! ja przecież jak ja mam noralnie funkcjonować nie wiedząc co nowego u Marry i Lou! Czy są szczęśliwi albo czy mają jakiś kryzys! No i oczywiście co się dzieje z resztą z Niallem który ma różowe kule z Zaynem z Li i Dan z Harrym! to jest jak narkotyk chcesz więcej i więcej a tu mam tyle czekać bede na głodzie blogowym xD no dosłownie się uzależniłam! Kocham Kocham i mam nadzieje że zmienisz zdanie :** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEEE !!! ;c Codziennie po kilkanaście razy wchodzę na tego bloga, żeby zobaczyć czy przypadkiem nie dodałaś nowego rozdziału.. dziś wchodzę... nagłówek rozdział 38 ! JARAM SIĘ JAK GŁUPIA Xd aż tu nagle wczytuje się w treść ;c Ugh... ja nie wytrzymam bez tego opowiadania ;c SMUTNY KARP ;c Mam nadzieję, że się rozmyślisz z tym zawieszeniem i wrócisz z nowymi rozdziałami szybciej ... JEsteś cudowną dziewczyną ! Podziwiam Cię .

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest bez sensu.... Ty to specjalnie robisz żeby wszyscy cię prosili o to żebyś wstawiła rozdział....ok spoko lubisz komentarze ale nikt nie komentuje..dobra tylko parę osób dla mnie to by liczyło się ile osób to czyta!!!! ZAPAMIĘTAJ TO SOBIE!!!! patrz na ankietę!!!! czyta TO 50 osób to że nie komentują to olej to!!!!
    Nie będę Cię prosić o nowy chociaż nie zaprzeczę chciałabym nowy rozdział!!!!:) Nie obraź się za ten trochę na poczatku moze nie za miły komentarz... trochę boje sie że się załamiesz i w ogl nie bedziesz wstawiać rozdziałów... Powinnaś się cieszyć że tyle osób to czyta Ja bym sie cieszyła... Pomyśl nad tym co napisałam i wstaw dla tych co to czytają i komentują---- Wstawiaj najcześciej jak możesz dla nas czytających i komentujących zarazem.... Tamtych olej !!!!powtarzam olej !!!! no to by było na tyle...
    Czekam na następny rozdział....Pozdro:) Mam nadzije żę mój długi komentarz ci siępodoba i zmotywuje cie do wstawienia rozdziału!!! Ja też wchodząc tu cieszyłam sie że jest już 38 a tu bardzo nie fajna informacja !!! dobra nie mam już pomysłow czekam na nastepny ROZDZIAŁ !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jest 50 osób w ankiecie, ale to ja widzę codzienne statystyki i te marne 30 wejśc,co w cale nie oznacza że aż tyle osób czytało rozdział. Może i fajnie, że chociaż 4 osoby komentują i ja uważam, że tylko 4 to czytają. Rozumiem, że jest teraz nauka,szkoła i inne zajęcia, więc ja to pisanie mogę przenieśc na ferie, albo wakacje. A wracając do tych komentarzy, to skoro ludzie nie komentują to jest to dla mnie znak,że albo są leniwi, albo im się nie podoba. Nie zawiesiłam tego bloga, dlatego że miałam ochotę sobie poczytac milutkie komentarze, tylko dlatego, że dużo ludzi ma tego bloga gdzieś. :)
      To jest moje zdanie :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. osoba u góry ma racje i ty też masz racje xD wierz ze dla nas komentujących bardzo się liczy to jak piszesz i że w ogóle piszesz wiem że czasami nie masz czasu przesz szkołe i wg ale nie odkładaj blog na ferie a tym bardzie nie na wakacje! ;D Jak już wczesniej pisałam nie dam rady czekać do 31 października a co do piero do ferii!! :O to opowiadanie jest jak narkotyk myślisz że cię nie wciągnie a później potrzebujesz je codziennie... staram się pisać długie komentarze specjalnie dla ciebie :** i nie dziwie się czemu lubisz takie, na innych blogach w większości są komentarze typu "zajebiste" "super czekam na nn" i wiadomo że jest ich więcej, ja bym wolała czytać mniej kom. ale za to długie i sensowne niż więcej a krótkie ;) choć ci co nie komentują mogli by się przynajmniej na tyle wysilić ;] więc mam nadzieje że NIE przeniesiesz pisania na ferie lub gorzej na wakacje xD KOCHAM TWOJEGO BLOGA !! <3 :********************

      Usuń
    3. Natalio, droga autorko tego bloga skoro chcesz mieć więcej wejść, to zawieszanie bloga z pewnością Ci pomoże -,- Trzymaj się ciepło i się na nas już nie wkurzaj tak C:

      Usuń
    4. Wiesz po przez zawieszanie chcę pokazać, ludziom, że albo to czytają i chociaż w jakiś sposób się udzielają, albo nie. Wiesz jak tego 31 też wszyscy to będą olewać ja po prostu usunę tego bloga, no bo jaki jest sens go prowadzić :) Nie chcę być jakaś chamska, albo coś w tym stylu, tylko wiesz tutaj kiedyś potrafiło być 20 kilka komentarzy, a teraz 3-6 :)

      Usuń
  5. OSOBA U GÓRY MA RACJĘ POPIERAM !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. CZYTAMY !!! <3 Uwielbiam twoje opowiadania <3 <3 :3

    OdpowiedzUsuń