niedziela, 21 października 2012

Imagin z Liamem

Możliwe, że już go gdzieś kiedyś udostępniłam :)

T: Liam, co oglądamy?- spytałaś, gdy jak co wieczór, wspólnie zasiedliście przed telewizorem.
L: Mam dla Ciebie 3 propozycje- oznajmił.
T: Hmmm, to dawaj te propozycje- zerknęłaś nie niego, jednocześnie delikatnie się uśmiechając.
L: Więc, albo Toy Story 1, bądź Toy Story 2, no albo  Toy Story 3. Co wybierasz?
T: Więc, jedynkę oglądaliśmy pięc razy, dwójkę trzy, a trójkę osiem, więc włączaj dwójkę- zaśmiałaś się, a chłopak włożył płytę do odtwarzacza DVD.
T: Czemu zawsze Toy Story?- spytałaś siadając chłopakowi na kolanach.
L: Otóż to bardzo proste. Znam te bajki na pamięc, więc mam możliwośc oglądania czegoś ładniejszego, a mianowicie ciebie- pocałował cię w policzek, a ty tylko uśmiechnęłaś się i wyłączyłaś tv.
L: Czemu to zrobiłaś?
T: To proste. Albo oglądamy coś razem, albo nie oglądamy nic- wytknęłaś do niego język, a chłopak sięgnął po znajdujące się na stoliku lusterko i ci je podał.
T: Po co mi ono?- zdziwiłaś się.
L: Powiedziałaś, że mamy oglądac coś wspólnie, więc pooglądamy ciebie- uśmiechnął się szyderczo, po czym złożył czuły pocałunek na twoich ustach.
_______________________________________
Kolejny imagin z listy, którą niedawno znalazłam. Może ktoś już go gdzieś czytała, bo zamieszczałam go na 2 stronach :) To co ile osób nie może doczekac się rozdziału 38?
XXX

7 komentarzy:

  1. no dalej dalej, dawaj tego 38 <3 !! UWIELBIAM TWOJE WYTWORY <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie moge sie doczekać i mam nadzieje ze dasz taki dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugi!!!!!!!!! <3 a co do imagina to jest suuuper i czytałam go pierwszy raz! :*** kocham twojego bloga! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. super wstaw 38 no proszę !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww słooooodki cuudowny Liaś <3
    Dawaj rozdział :D!

    OdpowiedzUsuń